motherwell Geplaatst September 12, 2010 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 333 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/15/08 Status: Offline Actief: Oktober 30, 2022 Delen Geplaatst September 12, 2010 Ik ben op zoek naar de serie Cosmos van Carl Sagan, in t nederlands of nederlandse ondertiteling. Weet iemand een link of torrentsite of heeft degene t origineel thuis???Please mail me even. Ben er echt al even naar op zoek en t internet biedt alleen maar engels en spaans voor zover ik weet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Jeroen Geplaatst September 13, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 13, 2010 Ze zijn recent geupload op FTD. Ik weet niet of je ervaring hebt met nieuwsgroepen? Daar staan ze namelijk allemaal op onder de zoekterm 'Cosmos Carl Sagan' met Nederlandse ondertiteling. Een makkelijk programma voor nieuwsgroepen is Alt.binz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie