sambal01 Geplaatst Mei 24, 2006 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/13/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 24, 2006 Hoi .. als ik bij Word (office) een link typ en dan aangeef de hYperlink te openen zegt Microsoft Office Word: Deze bewerking is geanuleerd wegens systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? bvd. Sambal01 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 24, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 24, 2006 Probeer eens een andere browser te installeren zoals firefox. Ook kan je je windows eens updaten. Dat verhelpt dit soort problemen ook vaak Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast sebasjuh Geplaatst Mei 24, 2006 Delen Geplaatst Mei 24, 2006 Heb je wel een standaard browser ingesteld staan? En heb je toen je Office installeerde gekozen bij Word voor alles lokaal installeren? En niet voor de helft van cd-rom af laden?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 24, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 24, 2006 systeem beperkingen lijk mij dat hij geen admin rechten heeft mjah zou je dan geen link kunnen openen in word ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie