Tommie Toet Geplaatst September 12, 2010 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 27 Delen Geplaatst September 12, 2010 er komen 2 nieuwe pokémon spellen uitgenaamd: Pokémon Black & White.Hij komt uit in Japan als het 18 september is!Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe?En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter!Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Zombymario Geplaatst September 12, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 12, 2010 Ik denk pas dat je hem op 18 september en niet eerder kan downloaden. Voor een Engelse moet je wachten tot 2011 of kijken of sommige al de Japanse gaan vertalen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Tommie Toet Geplaatst September 12, 2010 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 27 Auteur Delen Geplaatst September 12, 2010 Oke Dankje, O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie