lovecodkdj Geplaatst September 11, 2010 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2010 hey ik heb een ttdsi card en heb op mijn kaartje net de nieuwste software gezet. dit is de link: http://filetrip.net/f12547-DsTT-Unoffical-Firmware-V1-18.html . ik heb toystory 3 gedownload maar als hij die probeert te laden staat er : [rom loading failed] load ro errcode=-4 please reset system wat moet ik doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Robbert Geplaatst September 11, 2010 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst September 11, 2010 Je kon beter niet updaten, want op de laatste van hun zit een 'soort' beveiliging die het niet meer mogelijk maakt om spellen te spelen. De DSTWO is nog de enige die met deze update over weg kan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Zombymario Geplaatst September 11, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 11, 2010 @ Tommigun: Het gaat hier over een spel en niet over de update van de DSi. @ lovecodkdj: Probeer deze firmware is. En dan moet je ff kijken of de USA of EU versie het doen (dus ff de USA en EU versie downloaden en kijken welke van de 2 het doen, als 1 van die 2 het doet of alle 2 dan weet je welke het doet). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie