KyuubiNaruto Geplaatst September 11, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/23/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2010 Hallo, Ik heb een nieuwe pc gekocht via azerty.nl, en na het installeren en vervolgens spelen van BattleField bad company 2 en Starcraft 2, crasht de game na ongeveer 15 minuten spelen. Dit zijn me specs: Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram De laatste versie van Ati Catalyst is geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb de drivers al een paar keer eraf gegooid en er weer op geïnstalleerd maar zonder succes. Bad Company 2 eraf gehaald en opnieuw geinstaleerd, maar ook geen succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
geraldo13 Geplaatst September 27, 2010 Bijdragen: 86 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/09 Status: Offline Actief: Oktober 6, 2018 Delen Geplaatst September 27, 2010 heb je het spel all geprobeert te patchen en kijken via can you run it als je em kan spelen :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 86
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie