Spring naar bijdragen

geen aparte stream folder na downloaden AVCHD bestanden (Blu ray)

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  62

Beste lezer,

Met succes heb ik de afgelopen dagen wat Blu ray films ge-download en met behulp van img-burn gebrand op DualLayer-disc :). Normaliter krijg ik 4x folders (BACKUP, CLIPINF,PLAYLIST, STREAM) na een succesvolle download, echter nu ontbreekt de "STREAM" folder (met 3x m2ts-files) en zie ik in de plaats tientallen separate Par-files. Ik dacht creatief te zijn en een folder "STREAM aan te maken en de diverse par-files hierin te zetten, en dan de normale brand procedure uit te voeren.

Helaas leest mijn blu ray speler de schijf niet.

Vraag: Wat moet ik doen om succesvol de film te branden op Dual Layer disc?

Groeten,

Jason13 

Post samenvoeging: september 09, 2010, 09:00:08

;D

Ik heb het probleem van de diverse separate rar-files kunnen verhelpen, door deze via WIN-RAR om te laten zetten naar m2ts-bestanden in een aparte folder "Stream", zodat ik daarna de gebruikelijke brand procedure via IMG_Burn kon laten uitvoeren.

Alles gelukt, wellicht help ik andere gebruikers met deze "tip".

Groet,

jason13

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...