Bart' Geplaatst September 6, 2010 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 6, 2010 Wordt het vervangen van de batterij van de iPhone door Apple vergoed binnen de garantietermijn?Bij mijn iPhone redt ik het soms niet eens een hele dag met 3G en muziek aan zonder 'm 's middags aan de oplader te leggen................................ :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
Releases Geplaatst September 6, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 6, 2010 Na 3 of 6 maanden valt het volgens mij niet meer onder de garantie.Je kan het wel altijd nog laten vallen onder het niet leveren van een deugelijk product.Alhoewel het best zo kan zijn dat je zoveel internet dat het gewoon batterij slurpt. Dan is het normaal dat die gauw leeg is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Jeroen Geplaatst September 6, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 6, 2010 Zorg er wel voor dat je je Iphone eerst leeg laat lopen voordat je heb oplaadt. En laadt hem ook niet dood door hem telkens een hele dag aan je kabeltje te laten hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie