Spring naar bijdragen

HTC HD2, desire of legend

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben toe aan een nieuw abonnement voor mijn telefoon en zit nu alleen nog te twijfelen over welke telefoon hierbij te nemen.

Op zich is het nog maar kiezen welke HTC ik wil, heb ze wel vergeleken maar voor mij zit er niet veel verschil in, heeft iemand een tip als je uit de HTC HD2, HTC Desire en de HTC Legend kunt kiezen welke dan het beste zou zijn?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 226
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

ligt natuurlijk aan je budget en je abbonement, Ik had zoiezo ook een internet abbonement erbij genomen, En dan voor de desire of legend gaan, die hebben een besturingssysteem genaamd ANDROID. Is heel vrij en kan er veel meer mee als met de HTC HD2 Met windows mobile besturingssysteem ;)

Dus Kies tussen de desire en legend zeg ik ;) De specificaties kan je vinden op eigenlijk elke site. Google is uw vriend :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Wat is het grote verschil dan tussen ANDROID en windows mobile besturingssysteem?

Puur op naam zou ik zelf namelijk voor windows gaan omdat die bekend klinkt ivm pc's.

Qua kosten maakt het niet uit. Bij het abonnement dat ik wil zijn ze alle 3 gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 226

• Actief:  

Hier kan je meer informatie vinden over android: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35719.0 Lees daar de allereerste post van DukeN. En kijk t filmpje,

Als je het daar vraagt zullen ze ook allemaal zeggen, Kies Android! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Het windows besturingssysteem op telefoons is inderdaad bagger. De Legend en Desire zijn allebei toptelefoons die nog een hele tijd meekunnen. De Desire is een stukje krachtiger en groter, de Legend heeft meer looks en is wat kleiner. Natuurlijk zijn er veel meer verschillen. Ik zelf zou voor de legend gaan omdat die toch een stukje mooier is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Wat is het grote verschil dan tussen ANDROID en windows mobile besturingssysteem?

Puur op naam zou ik zelf namelijk voor windows gaan omdat die bekend klinkt ivm pc's.

Qua kosten maakt het niet uit. Bij het abonnement dat ik wil zijn ze alle 3 gratis.

Wrong, android is vele malen beter dan dat stomme windows mobile ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Ik zou voor de Desire gaan. (heb ik zelf ook gedaan) Ik was Windows mobile gebruiker voor een jaar of 5 en ben nu zeer blij met android. Het werkt veel fijner en sneller. Ik zal nooit meer terug keren naar Windows mobile.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Windows Mobile 7 komt er wel aan. Maar ik zou er niet op wachten omdat je nooit weet wat je krijgt. Dus ik raad ook aan een Android toestel te kopen en dan de Desire aangezien je die toch gratis kan krijgen bij je abonnement is dat een beter toestel qua specificaties. Ik ben wel bereid een Windows Mobile 7 toestel te gaan gebruiken want wat ik zo hoor wat Microsoft allemaal verbeterd heeft en hoe lang ze getest hebben heb ik er wel vertrouwen in. Ondanks alle narigheid over WM 6.0 en 6.5. Maar goed als ik jouw was: gewoon lekker voor de HTC Desire gaan dan weet je zeker dat het nooit een slechte keuze is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Niet iedereen heeft een krachtpatser van een telefoon nodig. Vind ook dat je moet kijken welke fijn aanvoelt en welke grootte jouw het beste ligt. Windows mobile 7 lijkt te floppen omdat microsoft weer eens veel te laat is met dat besturingssysteem. succes met uitzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

En wat is het geworden Sandra? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...