Spring naar bijdragen

DVD met afleveringen rippen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  37

Ik probeer al een tijdje mijn dvd serie van FC de kampioenen op mijn multimedia harde schijf te krijgen.

Ik heb al geprobeerd met DVD shrink maar ik krijg alleen grote ISO bestanden en die krijg ik niet gekopieerd naar mijn harde schijf. Mijn systeem kan dat niet echt aan denk ik.

En als ik alle afleveringen apart probeer te rippen gaat het niet van het ene betsand over in het andere, dan moet ik telkens een nieuwe aflevering opzetten.

Als ik met shrink probeer om er andere bestanden dan iso bestanden om te zetten dan blijft mijn vob bestand telkens hangen na 10 seconden.

Daarom denk ik dat het eht beste is om naar avi bestanden te gaan? IS er een (volledig) gratis programma dat mijn dvd's ript naar avi bestanden in aparte afleveringen? OF kan ik gewoon mijn vob bestanden omzetten in avi bestanden? blijven ze dan nog hangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

probeer ipv dvd shrink is het programma clonedvd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

Bedankt voor de tip!

Met dit programma gaat het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

Hey,

Ik heb het geprobeerd met dit programma maar dan is mijn aflevering halverwege gedaan terwijl het op de dvd niet zo is.

Waar kan dit aan liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...