Gast kwt Geplaatst Mei 23, 2006 Delen Geplaatst Mei 23, 2006 Ik heb het spel civilization 4 gemount, maar telkens als ik de game wil opstarten krijg ik de melding Kan entrypoint van procedure_binkshouldskip@4 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll Ik heb de crack gebruikt maar het wil niet starten. kan iemand me helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Granaat90 Geplaatst Mei 23, 2006 Delen Geplaatst Mei 23, 2006 Ga naar http://www.dll-files.com/ en download daar de binkw32.dll file en vervang hem met de oude.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kwt Geplaatst Mei 24, 2006 Delen Geplaatst Mei 24, 2006 Ik heb de oude dll bestand vervangen, maar nu krijg ik een ander melding dat ie binksetvolume@12 niet kan vinden in binkw32.dll Terwijl ik die heb vervangen. heeft er iemand nog een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 24, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 24, 2006 Misschien heb je een corrupte versie gedownload. Ik zou even een nieuwe downloaden. Wat je nog zou kunnen proberen, Wat voor crack heb je gebruikt? Had je er 1 gedownload of stond deze op de cd? Heb je de game geupdate? Als je de game niet update moet je ook een crack gebruiken zonder update. Welke melding krijg je als je wilt spelen zonder de crack? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kwt Geplaatst Mei 24, 2006 Delen Geplaatst Mei 24, 2006 Ik heb de crack gedownload van gamecopyworld. En het spel is niet geupdate want ik kan m sowieso niet opstarten. En als ik zonder crack speel krijg ik de melding dat ik de cd moet instoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 24, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 24, 2006 Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde crack. Probeer eens een andere Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kwt Geplaatst Mei 29, 2006 Delen Geplaatst Mei 29, 2006 ik heb alle cracks geprobeerd maar nog steeds dezelfde foutmelding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kwt Geplaatst Mei 30, 2006 Delen Geplaatst Mei 30, 2006 Ik heb inmiddels het spel gedownload en krijg ook telekns dezelfde foutmeldingen. Zijn er nog andere manieren om het spel aan de praat te krijgen? of is het over en sluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie