The_M Geplaatst September 3, 2010 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/10 Status: Offline Actief: Maart 12, 2014 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst September 3, 2010 Ok.. Ik heb een "uitdaging" .. Ik gebruik DVDfab om een bluray te rippen. Hoe en wat ik ook probeer, het gekke ding blijft elke keer weer op hetzelfde moment stil staan. Althans, hij blijft lekker doorlopen, maar hij is niets meer aan het doen. Zie plaatje: Iemand enig idee? of misschien een tool die het WEL doet.. wordt een beetje.. nerveus van nu > Gr, The_M Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 6, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 6, 2010 Clonedvd! al geprobeerd? Top programma O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
The_M Geplaatst September 7, 2010 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/10 Status: Offline Actief: Maart 12, 2014 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst September 7, 2010 kan die psp thingies maken? Ik zoek naar iets wat DVDfab kan, dus ook de subs inbakken etc, in een mp4 etc... Ik heb het nog niet geprobeerd.. heb op gegeven moment die @$#@ BR disc weggeflikkert en een dvd9 geript. dat lukte wel maar goed.. als clonedvd het ook kan.. wil ik dat wel eens testen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie