Spring naar bijdragen

Niet meer kunnen kopieren

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Help

ik heb sinds een paar weken een probleem met kopieren...

ik heb al diverse mediaplayers gedownload waaronder media player classic en VLC van deze site

ik heb diverse films op mijn computer en als ik deze op een DVD wil branden óf belangrijker nog gewoon op een usbsticky zet dan kopieert hij wel een bestand maar het is niet af te spelen...

blijkbaar ontbreken er bepaalde codecs die de computer niet meer mee kopieert

het probleem is er dus altijd bij kopieren naar diverse usb sticks en naar dvds via nero vision ook

nu is mijn vraag:

hoe is dit gekomen? ik heb altijd films (avi bestanden) over gezet op usb sticks en nooit problemen gehad

hoe kan ik dit oplossen... ik heb al zoveel codec programma's van het net gehaald en mijn pc is nu ook ineens heel traag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• 3 weken later...

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als je eender welke codecs van't internet plukt,is de kans ZEER GROOT dat nu je pc vol virussen zit

En codecs download je op je pc,maar als je je bestanden meeneemt naar een andere pc,moet die pc ook die codecs hebben staan,die codecs worden niet op de bestanden gezet.

maw,je schrijft een boek in't Nederlands en je geeft dat boek aan een Amerikaan,bij dat boek zit geen handleiding mee hoe die Amerikaan dat Nederlands moet gaan lezen,dat moet hij zelf leren ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...