Maartenn Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst September 1, 2010 Hallo Duken! Mijn draadloos internet bereik met de laptop is boven heel zwak, maar als ik net de trap afga heb ik heel goed bereik. dus wou ik bij de trap een repeater plaatsen (je weet wel, zo'n signaalversterker) die werken meestal gewoon zo toch? In het stopcontact en klaar? Welke kan ik het beste nemen, ik wil geen 'hema kwaliteit' maar hoeft ook niet de duurste te zijn. Alvast bedankt, Maarten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 1, 2010 Helaas is het niet als "in het stopcontact en klaar" je zult eerst de repeater moeten configureren via je PC (aansluiten via netwerk kabel / usb) en daarna kan je hem overal plaatsen. Maar de configuratie van deze units is veelal goed uitgelegd. Misschien deze: http://www.wlan-shop.nl/producten/indoor-access-points/meer-bereik-(binnen)/tl-wa701nd/tp-link-tl-wa701nd-wireless-n-access-point-150mbps.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Maartenn Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 1, 2010 Bedankt voor je reactie! Deze repeater is voor iedere router geschikt? Ik heb zelf de Netgear router van Ziggo (premium router). De prijs valt me hartstikke mee, en hij ziet er ook goed uit dus als hij geschikt is voor mijn router word het deze. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 2, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 2, 2010 Hij is compatible met bijna alle wireless apparatuur (Volgens de specs) http://www.wlan-shop.nl/site/downloadpdf.php?file=tp-link_TL-WA701ND_datasheet.pdf Boost data transfer rate up to 150Mbps CCAâ„¢ improves wireless performance while automatically avoiding channel conicts Easily setup a WPA encrypted secure connection at a push of the QSS button Supports Wi-Fi Multimedia (WMM) assures the quality of VoIP and multimedia streaming AP Client mode makes your game console Wi-Fi enabled for a more dynamic wireless gaming experience Repeater mode boosts your signal to reach previously unreachable areas Wireless bridge easily joins distant hard-to-wire places wirelessly Supports up to 30 meters Power over Ethernet capability for exible deployment Up to 4 SSIDs and VLAN support, allowing network administrators to segregate dierent services or applications to dierent designated users WPA/WPA2 encryptions provide your network with active defense against security threats Fully compatible with 802.11b/g/n products Detachable antenna allows for stronger antenna upgrades Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Maartenn Geplaatst September 2, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 2, 2010 Bedankt DukeN!Dat betekent dus dat de repeater ook compatible is met onze router.+1 omdat je me zo snel geholpen hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 3, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 3, 2010 Geen dank, topic gaat op slot O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie