ltjebtob Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 1, 2010 Hallo mensen ik heb een nieuwe laptop gekocht maar ik wil natuurlijk op internet:D.. ik heb met deze pc veel problemen gehad dus ik wil hem liever niet resetten. Maar mijn raag is dus waar ik mijn wachtwoord voor het internet kan terug vinden? ik heb hem hier op deze pc op automatisch staan maarja dan zie je alleen bolletjes. en het is eenanders ww dan op de router staad:) alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 1, 2010 Welk wachtwoord bedoel je precies? Je wireless netwerk wachtwoord? Deze kan je achterhalen via diversen tools. (als je hem ooit goed hebt ingesteld op je oude laptop) Welk besturingsysteem heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Jeroen Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 1, 2010 Soms staat hij ook achter op je router gestickerd. Dan staat er WPA: en hier dan de code. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie