ivotje1`0 Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 ik heb met wiu ntsc naar pal gedaan. bij wiu staat ook dat bij dit spel een updat hoort. is het spel nu 100% pal? want anders krijg ik dat dadelijk de wii kapot gaat als ik die update voor dat spel doe groetjes ivo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
sandra17281 Geplaatst September 5, 2010 Bijdragen: 226 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/08 Status: Offline Actief: November 29, 2014 Delen Geplaatst September 5, 2010 In WIU heb je ook de mogelijkheid om Patch update te doen. Als je dit doet en je opent het spel daarna weer in WIU is de tekst die in het bovenste deel staat over de update groen en dan kan het geen kwaad meer, er wordt dan geen update gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 226
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie