Spring naar bijdragen

poorten in de router openen ...... en dan?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

ik heb binnen een programma op mijn pc een agenda,die ik van buitenaf zou moeten kunnen benaderen. Ik heb thuis een Wifi verbinding met mijn router/modem.Intern moet ik op mijn pc "localhost"in mijn browser invoeren en krijg dan het inlogscherm van die agenda.

Voor extern contact zou ik dus poort(en) in mijn router moeten openen om die agenda te benaderen. Dat lukt in zoverre dat ik mijn een vast intern IP-adres heb gegeven; ik heb zomaar een willekeurige poort geopend, en de poort aan die IP toegewezen. Het programma simple portforwaring geeft aan dat de poort open staat. Alle andere waarden ingevuld in de eigenschappen voor de draadloze netwerkverbinding(Netmask, Dns etc). Als ik nu intern mijn HoofdIP- nummer met de poorttoevoeging invul krijg ik het inlogscherm van de router en vervolgens na inloggen een blanco scherm. Als ik dat echter vanaf een externe pc doe dan krijg ik geen verbinding met de router.

Heb ook al een uitzondering in de firewall gemaakt.

Ik weet niet meer wat verder te doen . Hulp gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Duidelijk uitgelegd wat je gedaan heb.

Maar wat voor programma is dit, en wie verzocht dit programma? Je systeembeheerder op het werk bijvoorbeeld? Als dat zo is dan word er vast een procedure of handleiding geschreven om dit te laten werken.

Regel je dit allemaal zelf dan is meer informatie een must om je te helpen met je probleem zoals welk programma het betreft en hoe je dit wil gaan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit

het betreft het programma Novatouch, en dan daar de agenda-applicatie van. Ik wil het voor mijn oma gaan gebruiken en de agenda als geheugensteuntje. Ik heb een proefversie gedownload van het programma op hun site. In de (ook op hun site te downloaden) handleiding staat een heel summiere beschrijving van hoe je poorten zou moeten openen en met e-mail contact kom ik niets verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...