kaasbroodje Geplaatst Augustus 28, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 28, 2010 Ik wou vandaag swype proberen maar dat werkte niet toen dacht ik misschien moet ik me telefoon opnieuw opstarten. Ik me telefoon uit zetten en weer aan in het beging gaat alles normaal maar zodra me telefoon klaar is met laden komt er in me beeld samsung te staan maar daarna gebeurt er niks meer alleen de tekst samsung verdwijnt af en toe ??? Ik heb de batterij er al een paar keer uitgehaald maar dat hielp niet Me telefoon wordt nog wel herkent door me pc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Jeroen Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 Ik ben bang dat je hem opnieuw moet (laten) flashen. Misschien voor de zekerheid sim eruit, batterij eruit, Schoonmaken en opnieuw proberen. Lijkt me sterk dat het een hardwarefout is... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
kaasbroodje Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 Dat heb ik geprobeerd maar helaas helpt het niet :'( Dan maar weer opsturen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie