appelflap Geplaatst Augustus 25, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 Als ik op bepaalde websites wil inloggen krijg ik een schermpje van Windows (titel Windows-beveiliging) om in te loggen. Daar kan ik de gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, maar nu komt er op mijn pc automatisch Domein: [Naamcomputer] te staan, waardoor ik niet goed in kan loggen. Dit gebeurd bij meerdere websites en ik heb er geen last van op een andere computer, mijn laptop draait op Windows 7 en ik gebruik internet explorer. Weet iemand hoe ik het automatisch instellen van het domein kan uitschakelen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Erwin. Geplaatst Augustus 25, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 Zou je eens een voorbeeld kunnen geven van zo'n website? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
appelflap Geplaatst Augustus 25, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 Het gaat me vooral om de intranetten van mijn opleidingen aan het HAN en de WUR, maar ik ben het al vaker tegengekomen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Erwin. Geplaatst Augustus 25, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 intranetten zijn vaak alleen intern te benaderen vandaar ook waarschijnlijk domein en computernaam. Het kan zijn dat je via een VPN in kan loggen op het netwerk van school vanuit je huis. Maar je kan dus enkel je gebruikersnaam en wachtwoord invullen, de andere gegevens kun je niet wijzigen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
appelflap Geplaatst Augustus 25, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 Het zijn gewoon digitale leeromgevingen die ook buiten de school te bereiken horen te zijn. Het probleem zit hem er in dat Windows er automatisch een domein aan koppelt en ik bij het inloggen dus niet inlog als USERNAME, maar als PCDOMEIN/USERNAME. Ik kan dit domein niet uitschakelen, deze zet hij er automatisch in. Kent iemand deze problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
moHAN Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 Jup ik heb ook het probleem (HLO leerling op de HAN). Neem Firefox als standaard browser bij inloggen op de sites van wageningen uni of HAN HLO, dan kan je gewoon weer inloggen zonder dat je domein/computernaam je inlognaam vervangt. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie