larissa Geplaatst Mei 21, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/21/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 21, 2006 Ik heb een paar dagen geleden het spel, Singles 2 triple trouble gekregen van een vriendin. Maar het spelen lukt niet. Hij geeft het begin scherm, ik kan kiezen met welke personages ik wil spelen en daarna krijg ik een foutmelding (zo'n blokje met ''bewerking wordt afgesloten, raport wel of niet verzenden''). Op de andere computer speelt het spel wel gewoon af maar daar mag ik eigelijk nix installeren :-\ Heb ik ergens iets verkeerd ingestelt? Wat kan ik eraan doen om het spel gewoon af te laten spelen, ik heb hem al een aantal keer opnieuw geinstalleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Erwin. Geplaatst Mei 21, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 21, 2006 dan ben ik bang dat je eigen pc net te weinig is voor t spel dus je video kaart heeft te weinig geheugen of je pc heeft te weinig geheugen of te weinig schijfruimte kan van alles zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie