Gast Knoalsterfc Geplaatst Augustus 22, 2010 Delen Geplaatst Augustus 22, 2010 Hallo film gekken,ook ik ben nieuw hier.Zat hiervoor op Divx maar helaas is die uit de lucht.Hoop dat ik hier net als daar kan vinden wat ik zoek.Mijn naam is Richard en ben 28 jaar en woon in Stadskanaal Groningen.Mvg Richard Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Augustus 22, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 22, 2010 Hallo,Als je bedoelt dat wij net als DivxNL films aanbieden dan zit je hier fout. Wij gaan meer over downloaden en wat te doen na het downloaden. Maar toch, welkom op DukeN.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Vico Geplaatst Augustus 22, 2010 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 22, 2010 Welkom op DukeNZoals zombymario zegt zijn wij geen DivX-Team of iets dergelijks.Wij verwijzen door naar de torrent sites om ze te downloaden.Hier kan je ook games en muziek, ... vinden.Als je vragen hebt, stel ze gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie