Spring naar bijdragen

DS-games: Wood blijft hangen in loading

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een originele R4 kaart met Wood met diverse spelletjes klaargemaakt voor mijn zusje en getest op onze eigen DS (nieuw gekregen in april). Geen problemen. Mijn zusje heeft een oudere ds en eerder altijd zonder problemen gespeeld met een M3 kaart. Maar bij haar blijft de kaart hangen in "loading". We wonen niet dichtbij elkaar, dus kan hem zelf niet een-twee-drie testen. Iemand enig idee?  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Geprobeerd om alles van de kaart te halen (en de spelletjes ff op je pc op te slaan) en dan je sd-kaartje opnieuw te formatteren naar FAT32?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Ai, FAT32?

Was al trots dat ik Wood op het kaartje kreeg en de boel spelend had................ :-\

Ik heb het kaartje mogelijk vanavond hier, dus als je verder zou kunnen helpen hoe en wat en waar ik FAT32 kan vinden, dan kan ik het uitproberen.

Enig idee hoe het kan dat het kaartje bij mij wel werkt? Ligt dat soms aan een oudere DS? En wat is FAT32? komt dit dan in plaats van Wood of erbij?

Dank je trouwens voor je snelle reactie!  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

FAT32 is een formaat voor opslagmedia (USB/SD/HDD). Flashkaarten en firmware werken alleen op FTA32. Het kan zijn dat je jouw SD-kaart FAT is en niet FAT32. Je kan hem naar FAT32 zetten als je sd-kaart in je pc hebt gestoken er op rechtermuisknop klikken en dan formatteren kiezen. Let op dat met formatteren alle data die erop staat word verwijderd. Dus je moet ff je spelletjes/muziek/films ergens op je pc zetten. Maar ik zou het ook niet echt weten waarom Wood het op je oude DS niet doet en het op de nieuwe wel. Heb dit wel vaker gelezen en soms wil het ook helpen als je soms een ander SD-kaartje neemt. Maar in andere gevallen kan dit soms niet verholpen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

oke, gaan we daar maar eens mee aan de gang. Heb nog een nieuw kaartje liggen, dus die ga ik eerst maar eens voor haar maken, misschien dat die het wel doet en dan formatteer ik hem eerst naar FAT32

Bedankt voor het advies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22

• Actief:  

GELUKT :D

Bedankt maar weer voor het goede en snelle advies! Ben erg blij met dit forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...