marcvg Geplaatst Augustus 17, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Januari 20, 2022 Delen Geplaatst Augustus 17, 2010 Ik heb gisteren een film gedownload maar deze bestond uit 2 delen; Ook de ondertitels zijn op 2 CD's te downloaden. Op welke manier kan ik deze niet bekijken op mijn PC. Normaal moeten de film(.avi) en de ondertitel (.srt) dezelfde benaming hebben. Maar hoe moet het nu met een film die bestaat uit meerdere CD's ? Krijgen deze dezelfde benaming maar met een volgnummer ? vb. Sherk 1.avi en Shrek 1.srt Shrek 2.avi en Shrek 2.srt enz. ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie