Danit Geplaatst Augustus 17, 2010 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 17, 2010 Nou mensen,ben ik weer eindelijk is het mij gelukt om de lettertype van ondertiteling aan te passen,daarna heb ik die in de avi gebakken,via usb opgeslagen en op mij dvd speler zo eind resultaat wat ik wou. Maar nu stuit ik op het volgende probleem...brand ik het op een dvd met nero als data,dan zijn de ondertiteling weer in oude situatie grrrrrr. Doe ik wat verkeerd?? Post samenvoeging: augustus 17, 2010, 21:22:43 Tis al gelukt............eindelijk yes ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie