Spring naar bijdragen

MP4 zonder geluid op ps3

Gast erik_gek

Aanbevolen reactie

Ik heb een MKV-bestand gedownload en om deze af te spelen op de PS3 moet je deze converteren naar bijvoorbeeld een MP4 bestand. Ik heb dit gedaan met behulp van GOTsent.

Het beeld verschijnt wel maar er is geen geluid als ik hem afspeel via de PS3 en het geluid laat gaan via mijn versterker. Als ik het geluid afspeel via de TV (dus via de HDMI kabel naar de TV) krijg ik wel geluid.

Nu, ik kan instellen welke audio-formaten de PS3 via de versterker af kan spelen, AAC zit hier ook bij en volgens mij werd het MKV-bestand geconverteerd met AAC-audio.

Weet iemand waarom mijn versterker het geluid van dit MP4 bestand niet afspeelt en mijn tv gewoon wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Waarom zo'n omweg als het makkelijk kan. Zoek eens met googe naar java ps3 media server.

Een tool die bijna alle videobestanden kan streamen naar je ps3

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...