Gast sixkiller18 Geplaatst Mei 20, 2006 Delen Geplaatst Mei 20, 2006 ey mensen, wat is nou echt een goed download programma om grote bestanden binnen te halen en dat het programma ook echt snel is. ik download nu met bitcomet maar dat gaat vrij langzaam... maar kan iemand me echt een goed programma geven die echt snel is met downloaden?? bij voorbaat dank. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Mei 20, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 20, 2006 tja ik ben egt groot voorstander van bittorent en download zelf al jaren met azureus kun je veel instellen ed maar voor zoiets moet je het tog zelf ondervinden zou zeggen probeer eens wat uit want iedereen roept tog iets anders ieder heeft zn eigen favo proggie dus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast Heinen Geplaatst Mei 21, 2006 Delen Geplaatst Mei 21, 2006 ik heb ook bitcomet en bij mij download tie aardig snel. Misschien staat je firewale aan ofzo. Een aantal poorten open zetten helpt ook. Je kan ook misschien bittornado gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sixkiller18 Geplaatst Mei 21, 2006 Delen Geplaatst Mei 21, 2006 firewall staat uit maar heb wel een router en welke poorten moet ik open zetten voor de router?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Heinen Geplaatst Mei 23, 2006 Delen Geplaatst Mei 23, 2006 Tja, ik weet niet zo goed welke poorten je moet openzetten :-\ Er staat vast wel ergens op internet welke je het beste kan open zetten. De volgende poorten staan bij veel site's op de blacklist, dus deze kan je beter NIET open zetten (tenzij je wilt dan je pc gehackt word) 6881-6889, deze zou ik dicht laten. Misschien er mensen hier op dit forum die wel weten welke poorten je kan openzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 23, 2006 Delen Geplaatst Mei 23, 2006 ik gebruik deze site er altijd voor >>> KLIK ff invoeren voor welk proggie en je krijgt de desbetreffende poorten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sixkiller18 Geplaatst Mei 25, 2006 Delen Geplaatst Mei 25, 2006 bedankt voor de site dit staat er voor bitcomet: 21656 : TCP/UDP BitComet (note: uses random ports, check OTIONS -> PREFERENCES -> LISTEN PORT to find the IP port) maar heb het uitgeprobeert, de 1e download ging echt super, maar vanaf 2e ging weer langzaam hoe kan dat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 25, 2006 Delen Geplaatst Mei 25, 2006 had die 2e toevallig niet heel weinig seeds??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sixkiller18 Geplaatst Mei 25, 2006 Delen Geplaatst Mei 25, 2006 iets minder... bij de ene stond bij seeds 30 en bij de 2e stond 57. kan dat kloppen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Mei 25, 2006 Delen Geplaatst Mei 25, 2006 huh je zegt iets minder terwijl 1e 30 had en 2e 57, dan heeft ie tog juist meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sixkiller18 Geplaatst Mei 25, 2006 Delen Geplaatst Mei 25, 2006 ik bedoel net andersom eerste had 57 en 2e had 30 sorry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie