MasterXDG Geplaatst Augustus 12, 2010 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 18, 2012 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Augustus 12, 2010 Hallo, ik ben van plan een laptop te kopen maar ik zou graag draadloos internet willen in plaats van de kabel, maar ik moet mijn vader nog overtuigen om de draadloos router te kopen enigste dat ik weet is dat het veel handiger is voor een laptop omdat je dan overal op internet kan in de woonkamer slaap kamer etc. Maar nu mijn vraag draadloos router hoe gebruik je het etc. ik bedoel is het zo simpel dat je het aanschaft je doet de internet kabel erin en hoppa je hebt internet over het hele huis, of komen d'r veel meer dingen bij kijken bijv. dat je het moet doorgeven aan je provider etc. ik zou graag wat (deskundig) hulp willen misschien iets waar ik alles kan vinden bijv. een site ookal denk ik dat je hier geen links mag posten? Maar oke hulp zou zeer op prijs gesteld worden Dank u wel, MasterXDG Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
kaasbroodje Geplaatst Augustus 14, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 14, 2010 Het is best makkelijk je stop de internet kabel er je laat de laptop naar WIFI signalen zoeken je kiest je router en je ben klaar. Je moet alleen wel een wachtwoord op je router zetten anders kan iedereen gebruik maken van jou verbinding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
MasterXDG Geplaatst Augustus 14, 2010 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 18, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Augustus 14, 2010 Oke dus het was dus wel zo makkelijk gewoon internet kabeltje erin.. oke dan weet ik genoeg. Bedankt voor je reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
kaasbroodje Geplaatst Augustus 15, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 15, 2010 Graag gedaan, als je nog vragen heb horen we het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie