quikfast Geplaatst Augustus 12, 2010 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/08 Status: Offline Actief: Februari 5, 2014 Delen Geplaatst Augustus 12, 2010 Beste mensen,Ik heb een tijdje terug windows 7 geinstelleerd maar ik blijf me irriteren als ik me pc opstart dat ik kan kiezen tusen windows 7 en xp!hoe kan ik windows xp helemaal weg hebben ?Dus dat hij gewoon gelijk boot naar de windows 7 ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Erwin. Geplaatst Augustus 12, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 12, 2010 rechtermuisknop deze computer en kies voor eigenschappen. Klik op het tabje geadvanceerd. Kies bij opstart- herstelinstellingen voor instellingen. Kies daar welke Windows je op wil starten en laat hem dan voor 0 seconden weergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
sunaj Geplaatst Augustus 28, 2010 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 28, 2010 Quickfast dan moet je wel reageren op de hulp vertellen of het is gelukt. Impy bedankt trouwens, ik had zelfde probleem alleen bij mij stond er naast windows xp professional deronder ook herstelcontrole ofso:S anyway thanx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
Pctje Geplaatst Augustus 28, 2010 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 28, 2010 Er zijn 2 soorten mogelijkheden hoe je win 7 wilt installeren.. optie 1 is dat je oude besturings systeem beschikbaar blijft optie 2 is dat er een mapje windows old word gemaakt. Wss heb jij de 1e optie gekozen. Je kan ook opnieuw installeren. Of de optie die impy zegt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie