Dinolog Geplaatst Augustus 12, 2010 Bijdragen: 15 Waardering: 5 Prestatiepunten: 264 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/10/09 Status: Offline Actief: Juli 31, 2022 Leeftijd: 72 Delen Geplaatst Augustus 12, 2010 Beste Mensen,En ik heb een warning1! In het configscherm heb ik de alles ingevuld als volgt.News > news.casema.nl ( ik heb ook news.quicknet.nl geprobeerd probl. blijft) Port > 119Username >wimkoevoet ( mijn e-mail adres is wimkoevoet[A]casema.nl )Password > ..........Timeout >120Connections >4SSL & Backup server niet aangevinktHierbij krijg ik de melding: [downloader] No active primairy servers defined,will not download!Wat gaat hier mis??En poort 8080 werkt bij mij niet,welke poort zou ik i.d. plaats kunnen nemen,of waar en hoe kan ik zien wat vrij is of in gebruik?Heb geen flauw idee vh gebruik van poorten.Mvg Bvd D>log Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 15
TereZz Geplaatst September 8, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 8, 2010 Je moet active of aktief aanvinken boven dat hokje voor ssl.Sent from my HTC Desire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie