Pino1977 Geplaatst Augustus 10, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 10, 2010 Hallo, Via binsearch heb ik een NZB bestand gemaakt, deze heb ik op mijn harde schijf opgeslagen. Via newsleecher dubbel klik ik dit bestand en wil ik downloaden, Newsleecher lijkt iets te doen, maar de bestanden worden niet echt gedownload, deze staan nergens op mijn schijf. Weet iemand wat er mis gaat, of wat ik moet doen? groet, Pino Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
TereZz Geplaatst Augustus 11, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 11, 2010 Als eerst welkom op het forum! Mss een domme vraag maar heb je wel een nieuwsserver en die in Newsleecher ingesteld? Als je dit rustig gaat lezen en doen dan moet het wel lukken, anders moet je proberen wat specifieker zijn als je een vraag hebt btw deze topic staat verkeerd, hoort eigenlijk in het Downloaden met nieuwsgroepen board. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
Gast angel_creek Geplaatst Augustus 11, 2010 Delen Geplaatst Augustus 11, 2010 Heb je op connect gedrukt in newsleecher ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie