markie4456 Geplaatst Augustus 10, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 10, 2010 Ik heb laatst een game gedownload (met grabit) en deze game (the sims 3) is in iso formaat en is met 5,59GB te groot voor een dvd. Ik wil dit spel graag in dvd formaat hebben zodat ik het gewoon op m'n computer kan spelen. WEET IEMAND EEN MANIER OF PROGRAMMA OM ISO TE CONVERTEREN NAAR DVD?? Iso converteren met Alcohol 120% of Nero gaat helaas niet en ook Winrar kan geen iso uitpakken of converteren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
xtaix Geplaatst Augustus 10, 2010 Bijdragen: 132 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: December 26, 2012 Delen Geplaatst Augustus 10, 2010 Winrar kan volgens mij wel ISO uitpakken, je moet de instelling van winrar veranderen. Winrar starten -> Opties -> instellingen -> intergratie -> ISO aanvinken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 132
svenholtman Geplaatst Augustus 10, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 10, 2010 ???? waarom niet gewoon de iso mounten met daemon! dan mag die iso zo groot zijn als je wilt en kun je gewoon afspelen op je pc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie