margak Geplaatst Augustus 9, 2010 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 9, 2010 Ik wil graag via ps3 gedownloade films afspelen. Contact maken enz met ps3 lukt, maar moet mijn downloads dvd5 naar AVI converten om het goed af te kunnen spelen. Heb Winx gedownload om dit te doen, maar weet niet goed wat ik nu precies moet doen. Heb m nu lopen maar duurt 2 uur voordat ie klaar is... Lijkt me een beetje lang. Wie weet hoe ik Winx het beste kan instellen, of een ander makkelijk te bedienen programma (liefst freeware natuurlijk). Thanks alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Nigeltjuhh Geplaatst Augustus 10, 2010 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 10, 2010 Je kan winavi gebruiken: http://www.winavi.com/en/download/download.htmMaar het converteren duurt eenmaal lang. Dus winavi kan ook zo lang duren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
margak Geplaatst Augustus 10, 2010 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 10, 2010 Dank. Ik heb nu de bestanden omgezet naar AVI, maar mijn playstation speelt ze niet af, het bestand wordt niet ondersteund. Gek, want als ik divx download dan speelt ie ze wel af.. Iemand??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie