Spring naar bijdragen

2 bestanden naar 1 film

Gast balou77

Aanbevolen reactie

Gast balou77

Ik een vraagje. Ik had een film in twee bestanden op BIN formaat, deze heb ik via bin2iso geconverteerd naar ISO bestanden, maar het zijn nog steeds 2 bestanden. Hoe kan ik deze naar 1 dvd schijfje branden?

Ik gebruik ROXIO sinds kort, dus weet nog niet helemaaal wat de mogelijkheden daarvan zijn.

Misschien staat er al ergens een topic, maar ik kon zo snel niets vinden.

GROETJES

BARBARA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  35

2 BIN bestanden kan je niet zomaar samenvoegen!

Je zal dan de MPEG2 bestanden die ze bevatten moeten samenvoegen, en die dan moeten omzetten naar een DVD!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 38
  • 1 maand later...

• Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik een vraagje. Ik had een film in twee bestanden op BIN formaat, deze heb ik via bin2iso geconverteerd naar ISO bestanden, maar het zijn nog steeds 2 bestanden. Hoe kan ik deze naar 1 dvd schijfje branden?

Ik gebruik ROXIO sinds kort, dus weet nog niet helemaaal wat de mogelijkheden daarvan zijn.

Misschien staat er al ergens een topic, maar ik kon zo snel niets vinden.

GROETJES

BARBARA

Gebruik DVD2AVI om een iso file om te zetten naar een AVI file, je doet dit dus twee keer, gebruik vervolgens DIKO om het weer om te zetten naar iso!

met DIKO kun je 2 avi files omzetten naar een iso en er als je dat immers wilt ondertiteling onder plaatsen, menu's bij maken, en andere handige functies!

DIKO is gratis tenzij je hem upgrade naar DIKO gold!

Bart  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 23

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...