Frank1989 Geplaatst Augustus 8, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 8, 2010 Hé iedereen, Ik heb thuis een denon en net dvd-rw's gekocht om een film op te kunnen zetten. Maar nu leest de denon bij ons geen .avi bestanden. Volgens de denon moet het wel lukken met .MPEG2 bestanden. Hoe zet ik die film om van avi naar .mpeg2? Ik had een programma gedownload van avi to mpeg. Maar eenmaal omgezet en weer geprobeerd, lukte het weer niet. Weet iemand een oplossing? Met vriendelijke groet, Frank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast wimpy Geplaatst Augustus 8, 2010 Delen Geplaatst Augustus 8, 2010 je kan ook gewoon convertxtodvd gebruiken om .avi-bestanden te converteren naar VIDEO_TS-bestanden(die elke dvd-speler af kan spelen) en vervolgens op een dvd'tje te branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Frank1989 Geplaatst Augustus 9, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 9, 2010 kan die wel gebruiken maar die geeft helaas een watermerk af.Is er nie een gratis programma voor het omzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie