Spring naar bijdragen

ff voorstellen


Gast Pepsie

Aanbevolen reactie

Ik zoek regelmatig wat op via internet, zo ook vragen over allerhande computerzaken.

Ik hoop via dit forum de nodige vragen beantwoord te kunnen krijgen, of ik zelf de nodige kennis heb voor een ander??? Waarschijnlijk niet, maar niet geschoten is altijd mis, toch?

Pepsie! ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/02/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

allereerst welkom!

En je hebt helemaal gelijk. nooit geschoten is altijd mis! Je vragen kan je stellen via het desbetreffende board :) Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Hoi ff voorstellen,

Ik ben Jospider, ben een 48 jarige vrouw en heb een hond en sinds kort ook weer een kitten vanwege een ongewenst bezoekje  >:( een muis en als ik ergens vies van ben dan zijn het wel die vieze straatmuizen :-X.

Maar ik ben verder gek op dieren dus een kitten was ook wel weer leuk en verder heb ik nog een hond dus die heeft er ook een leuk speelmaatje bij.

Ik ben op deze site terecht gekomen via google waar ik eerder op een andere topic al op gereageerd heb maar zag ook het verzoek van stel je even voor dus bij deze.

Vanwege ziekte ben ik veel aan huis gebonden en doe daarom veel achter de pc of met mijn nintendo om zo heerlijk de dag toch door te komen en dat lukt best wel prima.

Maar ik zocht dus een site die makkelijk te begrijpen uitleg kon geven voor het downloaden van spellen en ja toen kwam ik hier dus terecht en ik was toevallig ook al een tijd op zoek naar een site om films te downladen dus ja dat heb ik dus hier ook gevonden en nog in het Nederlands ook dus dat komt wel goed ook aan de vele complimenten te zien zal het mij ook zeker gaan lukken.

Dus ben blij dat ik jullie gevonden heb,mijn complimenten O0.Ik laat af en toe wel even weten hoe er aan toe gegaan is. Gr Jospider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/06/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Welkom. Voor vragen kan je altijd hier zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...