Deliciouss Geplaatst Augustus 6, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 6, 2010 Hallo! ik krijg een nieuwe mp3, namelijk de Sony MP3-speler NWZ-E436F. Ik zit nog te twijfelen of ik 4gb of 8 gb neem. Nu heb ik gehoord, dat er films op kunnen. Maar vanaf welke site kan ik dat downloaden? En hoe? En hoe kan je de films verkleinen, zodat ze op je beeld passen, en zodat ze dan minder gb kosten? En hoe kan je ondertiteling erbij zetten? Ik hoop echt op uitleg! Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Augustus 6, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 6, 2010 Over het downloaden, volgens mij ben je een beginneling met het downloaden dus ik denk dat je het beste met torrents kan beginnen om zo je film binnen te halen. Hier op DukeN.nl hebben ze een goede handleiding om te downloaden met Utorrent!. Subs (ondertitels) kan je het beste downloaden van http://ondertitel.com/index.php En volgens mij worden je films automatisch verkleint (dus het beeld dan, NIET de grote) als je ze al afspeelt op je speler ( correct me if I'm wrong). Om ze erin te branden kan je deze handleiding gebruiken. Maar je hoeft niet altijd je subs te downloaden, soms zitten ze al in de film. Nadeel is vaak dat als je subs erin zet dat het bestand wat groter word. Ik hoop dat je het een beetje snapt en anders vraag je het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Deliciouss Geplaatst Augustus 6, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 6, 2010 Over het downloaden, volgens mij ben je een beginneling met het downloaden dus ik denk dat je het beste met torrents kan beginnen om zo je film binnen te halen. Hier op DukeN.nl hebben ze een goede handleiding om te downloaden met uTorrent. Subs (ondertitels) kan je het beste downloaden van http://ondertitel.com/index.php En volgens mij worden je films automatisch verkleint (dus het beeld dan, NIET de grote) als je ze al afspeelt op je speler ( correct me if I'm wrong). Om ze erin te branden kan je deze handleiding gebruiken. Maar je hoeft niet altijd je subs te downloaden, soms zitten ze al in de film. Nadeel is vaak dat als je subs erin zet dat het bestand wat groter word. Ik hoop dat je het een beetje snapt en anders vraag je het maar. Oke, ja ik snap het een beetje.. Maar hoeveel films kan je op 4 gb hebben dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Augustus 6, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 6, 2010 Een gemiddelde film is ongeveer 600 a 700MB. Dus kan je er max 5 films van 700MB hebben (denk ik). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Deliciouss Geplaatst Augustus 6, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 6, 2010 Een gemiddelde film is ongeveer 600 a 700MB. Dus kan je er max 5 films van 700MB hebben (denk ik). oke! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
VXL Geplaatst Augustus 6, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 6, 2010 Een gemiddelde film is ongeveer 600 a 700MB. Dus kan je er max 5 films van 700MB hebben (denk ik). Correctie, vaak converteer je een film naar mp4, divx/avi zal namelijk niet ondersteund worden door een mp3. Dit converteren zal er voor zorgen dat het bestand ongeveer 400 mb wordt i.p.v. 600/700 mb. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Deliciouss Geplaatst Augustus 6, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 6, 2010 Een gemiddelde film is ongeveer 600 a 700MB. Dus kan je er max 5 films van 700MB hebben (denk ik). Correctie, vaak converteer je een film naar mp4, divx/avi zal namelijk niet ondersteund worden door een mp3. Dit converteren zal er voor zorgen dat het bestand ongeveer 400 mb wordt i.p.v. 600/700 mb. VXL. Oke, converteer? Wat betekend dat XD? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Augustus 7, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 7, 2010 Een gemiddelde film is ongeveer 600 a 700MB. Dus kan je er max 5 films van 700MB hebben (denk ik). Correctie, vaak converteer je een film naar mp4, divx/avi zal namelijk niet ondersteund worden door een mp3. Dit converteren zal er voor zorgen dat het bestand ongeveer 400 mb wordt i.p.v. 600/700 mb. VXL. Oke, converteer? Wat betekend dat XD? Een converter is een programma dat film bestanden omzet naar een ander film bestand. Bijvoorbeeld: jouw MP3 speler kan alleen .wmv afspelen. Je download een film maar deze zijn vaak in .avi. Dan download je een programma die dat .avi omzet naar .wmv zodat je het af kan spelen. Voorbeelden van converters kan je hier vinden (en dan moet je onder het kopje "Free video converters for mobiles" kijken). Ik weet uiteraard niet of jij deze nodig moet hebben om te kunnen converten (het is maar een voorbeeld). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast wimpy Geplaatst Augustus 8, 2010 Delen Geplaatst Augustus 8, 2010 Ik denk alleen niet dat je met een mp4-speler(ja, het is een mp4-speler, met een mp3-speler kan je alleen muziek draaien) veel hebt aan ondertiteling, aangezien het scherm meestal nogal klein is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Marciej123 Geplaatst Augustus 8, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 8, 2010 Ik denk alleen niet dat je met een mp4-speler(ja, het is een mp4-speler, met een mp3-speler kan je alleen muziek draaien) veel hebt aan ondertiteling, aangezien het scherm meestal nogal klein is. dat valt sirieus mee! Ik heb een keer op weg naar vakantie (vorig jaar) een paar uur film gekeken op ipod nano. en ondertiteling was redelijk te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Gast wimpy Geplaatst Augustus 9, 2010 Delen Geplaatst Augustus 9, 2010 maar ja, niet iedereen heeft hele goede ogen dus dan zou ik toch echt iets in de richting van ipod touch ofzo aanraden... anders kan je ook nog een PSP kopen, heb je ook nog een gameconsole erbij. bij bol.com kan je 1 kopen voor 170 euro, maar er zijn vast wel goedkopere winkels. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
leuk50 Geplaatst Augustus 23, 2010 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/23/10 Status: Offline Actief: Juli 3, 2012 Delen Geplaatst Augustus 23, 2010 meestal heb je een cd bij je mp3 speler zitten als je die installeert dan kan je van zelf films over zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie