Spring naar bijdragen

F1 2010 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

~~ F1 2010 ~~

-------------------------------------------------------------------------------------------------

l_1280_720_7AE6E701-5914-42B4-9944-9554F3D5A0D2.jpeg

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Specificaties:

Platform: Xbox360, Playstation 3 en PC          Developer: Codemasters

Release: 30 September 2010                              Multiplayer elementen: Ja, (2 spelers)

Uitgever: Codemasters

Aanbevolen Systeemeisen:

Intel Processor Core 2 Duo E6700 2.66 Ghz

nVidia Geforce 8800 GT / ATI Radeon HD 3870

RAM Geheugen: 3 GB

Harde Schijf: 10 GB

DirectX: 9.0

Informatie over Game

In september komt er nieuw Formule 1-spel op de markt. F1 2010 is niet alleen beschikbaar voor de PlayStation®3 en de PC, maar voor het eerst ook voor de Xbox 360®.

F1 2010 is de officiële game van het 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ en bevat alle officiële teams, coureurs en circuits van het komende seizoen. In F1 2010 keert niet alleen zevenvoudig Formule 1-kampioen Michael Schumacher terug, gamers kunnen ook kennis maken met alle nieuwe teams en over het gloednieuwe Korean International Circuit scheuren.

Bij de lancering in september wordt F1 2010 de eerste officiële Formule 1-game die wordt uitgebracht voor de Xbox 360 en realiseert het bovendien de terugkeer van Formule 1 voor de PC, iets waar gamers acht jaar op hebben moeten wachten.

Met de komst van de HD-edities zorgt Codemasters voor een spannend vervolg op de zeer succesvolle lancering van F1 2009 voor de Wii en PSP vorig jaar, een game die tijdens de decembermaand tot de top 5 behoorde van best verkopende spellen.

F1 2010 kent een groot aantal verschillende gamemodi inclusief GRAND PRIX, Championship, Time Trial en een omvangrijke en zeer innovatieve career-modus. Daarnaast bevat F1 2010 ook een zeer geavanceerd schademodel, een dynamisch weersysteem en belangrijke multiplayer-opties waarmee gamers de strijd met de concurrentie online kunnen aangaan.

F1 2010 is geproduceerd door Codemasters Studios in Birmingham en is ontwikkeld op het EGO Game Technology Platform, de eigen technologie van Codemasters. De EGO engine vormt ook de kracht achter zeer goed ontvangen games als Colin McRae: DiRT 2 en Race Driver: GRID, games waarvan meer dan een miljoen exemplaren over de toonbank zijn gegaan.

De bekroonde technologie is verder verbeterd om de unieke aerodynamica en de ingewikkelde besturing van de auto's van de Formule 1, die snelheden bereiken van meer dan 325 km per uur, goed te kunnen ondersteunen. Dit in combinatie met de unieke toegang die Codemasters heeft tot de verschillende coureurs en F1-teams, zorgt dat F1 2010 de meest authentieke race-ervaring in de Formule 1 tot nu toe is.

F1 2010 wordt in September 2010 uitgebracht voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

bron: formule1.nl

F1-2010-game-520x326.jpg

Bericht van Codemasters

Het Engels Official Xbox Magazine heeft de eerste details onthuld van Formula 1 2010. Codemasters claimt dat deze game het beste F1-spel ooit gaat worden.

Uitvoerend producent Gavin Raeburn licht dit verder toe in OXM. "Formule 1-spellen hebben het laatste decennium geen potten weten te breken en wij denken dat de sport een game verdient die de spanning en glamour goed vastlegt."

Drama en rivaliteit zal een deel van de ervaring worden. Hiernaast is uiteraard het sleutelen aan de wagen belangrijk om op veranderende dingen als grip en weersomstandigheden in te kunnen spelen.

Online racen tegen de juiste mensen

Over het online gedeelte heeft Raeburn het volgende toe te voegen: "De online component is net zo belangrijk als de singleplayer-ervaring.  Hierbij is het belangrijk dat spelers de juiste tegenstanders kunnen vinden om tegen te spelen. Als je een arcadefan bent en je speelt F1 online dan wil je waarschijnlijk tegen mensen met dezelfde gedachtengang racen. Dus in kortere races in plaats van dat je terechtkomt in een simulatiesessie."

Trailers & Gameplay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188
  • Reacties 43
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Goeie startpost. Dit is waarschijnlijk de eerste racegame die ik ga spelen, ik vind de f1 geweldig om naar de kijken. Ook ziet hij er echt bruut uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Top startpost! Zo zie ik ze graag! En inderdaad, dit is één van die racegames die ik heel graag wil spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  188
  • Actief:  

Bedankt allebei  O0

Inderdaad, ik vond de gameplay er erg goed uitzien dus wil deze game ook graag gaan proberen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Gemaakt door CodeMasters, dat belooft iets goeds! Ik hoop dat het een beetje realistisch wordt zoals Forza want dan zijn zulke games op z'n leukst natuurlijk. Kan in ieder geval niet wachten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • 5 weken later...

• Bijdragen:  2
  • Actief:  Nooit

Dit spel wil ik absoluut hebben. Ik vraag me echter af of ik dit wel kan spelen met mijn 2,72 GB RAM. Aangezien hierboven wordt vermeld dat 3 GB RAM aanbevolen wordt ziet dit er dus niet echt goed uit. Iemand enig idee hierover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Dit spel wil ik absoluut hebben. Ik vraag me echter af of ik dit wel kan spelen met mijn 2,72 GB RAM. Aangezien hierboven wordt vermeld dat 3 GB RAM aanbevolen wordt ziet dit er dus niet echt goed uit. Iemand enig idee hierover?

Wees maar niet bang waarschijnlijk kan je de game gewoon spelen als de rest goed is (videokaart en processor)

Maar deze game ga ik spelen, een van de eerste (goede) F1 games sinds jaren. Ik heb zelf nog een F1 game hier liggen (een hele goede, een echte officiele, met ook een handleiding van 100 paginas:P)

Is de precieze release date al bekend? Of is t gewoon ergens in September? En kan je ook multiplayer op de PC (splitscreen, de ene met controller en de andere met toetsenbord)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  2

Codemasters zegt dat het spel op 22 september in Europa wordt gereleased. Nog 2 weekjes dus. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Actief:  

Codemasters zegt dat het spel op 22 september in Europa wordt gereleased. Nog 2 weekjes dus. :)

Thnx voor de info :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  6

Kan iemand even kijken of ik het spel aan kan. Het liefst ook graag erbij op zijn hoogst of op zijn laagst.

Dank u

Proccessor: Inte Core duo 2 P8400 2.26 GHZ

Videokaart: Nvidea Geforce 9600GTM

RAM geheugen: 4 GB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

canyourunit.com en daar is een tooltje die zal berekenen of je het spel aankan of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k

Dankje

Hij zegt dat ik hem niet aan kan :S. Alleen de CPU is het probleem. Kan ik hem toch spelen denken jullie. Want Dirt 2 kan ik aan en ik heb op andere forums gelezen dat als je Dirt 2 aan kan dat je dan F1 2010 ook aan kan maar ja volgens canyourunit niet. Dus wat klopt nou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Actief:  

Dankje

Hij zegt dat ik hem niet aan kan :S. Alleen de CPU is het probleem. Kan ik hem toch spelen denken jullie. Want Dirt 2 kan ik aan en ik heb op andere forums gelezen dat als je Dirt 2 aan kan dat je dan F1 2010 ook aan kan maar ja volgens canyourunit niet. Dus wat klopt nou

Je moet het een beetje met een korreltje zout nemen, niet alles geloven wat er staat. Eerst zei die dat ik het niet aan kon. Hup alles op z'n hoogst en spelen maar. Dus gewoon proberen (eerst downloaden en dan pas kopen :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Is de game dan al uit? Podverdrie, ik heb er nog niks over gehoord of gelezen :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Nee nog zeker 24 dagen.. Hebben het nu over can you run it. Als je Dirt 2 aan kan moet dit spel ook gewoon lukken. Als je iets onder het minimum zit betekend nog niet dat het meteen helemaal niet meer kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Inderdaad DukeN, de game is nog niet uit. Hoe jammer het ook is. Maar binnen een maand is die er hoor maak je maar niet ongerust :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

op verschillende torrents sites, kan je al het spel downloaden. Maar ik durf dit risico niet nemen. Weet er iemand of het wel te vertrouwen is dat je het al download, of zal het een valse versie zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Actief:  

Zolang hij nog niet op FTD staat is het waarschijnlijk niet veilig. Volgens mij is de game ook nog niet uit namelijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  1

Post samenvoeging: september 08, 2010, 19:56:19

ik bewaak als mijn leven

[gmod]quote van startpot weggehaald[/gmod]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Maar waar zijn de reviews van de game?! Hij komt al bijna uit maar er is nog weinig over te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Op deze site kan je ook kijken of je het spel aankan. Deze vind ik betrouwbaarder :D

http://www.yougamers.com/games/?mainnavi=true

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Actief:  

Op deze site kan je ook kijken of je het spel aankan. Deze vind ik betrouwbaarder :D

http://www.yougamers.com/games/?mainnavi=true

Ja dat is inderdaad ook een goede maar ik vind canyourunit sneller :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

weet er iemand of je tijdens je het spel aan het spelen bent, dat je je race nog kunt opslaan terwijl je nog aan het spelen bent, zodat je een andere keer verder kunt racen? Bij grand prix 2 ging dat, maar bij f1 challenge ging dat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

5 Dagen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 515

• Bijdragen:  4

Damn!!

Hij is al dit weekend uitgekomen in Oostenrijk en nog een land. Nog steeds wacht ik op de versie die online komt. Hij is nog steeds niet gelekt..

Trouwens.. Bij Consoleshop zijn de X360 en de PS3 versie op voorraad en komen morgen binnen bij de mensen die hem hebben besteld.. Helaas niet voor de PC...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...