E lStevo Geplaatst Augustus 3, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/03/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 3, 2010 Als ik een filmpje bekijk op Youtube, dan zie je dat het filmpje binnengehaald wordt, maar na 1/3 stopt deze rode "balk" en het afspelen stopt ook op dat punt. Als ik een bestand download (of torrent) dan begint het downloaden voorspoedig, maar op een gegeven moment stopt het downloaden. Het lijkt erop als of downloaden/bekijken van streams vastloopt. Wie weet wat er aan de hand is? Ik maak gebruik van XP sp3 i.c.m. IE8 Misschien zit ik niet op de juiste plek binnen het forum, laat het me dan even weten, dan probeer ik het elders Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
TereZz Geplaatst Augustus 3, 2010 Bijdragen: 602 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/08 Status: Offline Actief: November 26, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 3, 2010 Wat voor router gebruik je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 602
E lStevo Geplaatst Augustus 4, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/03/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 4, 2010 Een Belkin... (weet het zo niet uit mn hoofd en zit nu op mn werk) Welke gegevens heb je nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie