Spring naar bijdragen

Laptop voor school

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal :D,

Heb voor mn vervolg opleiding een laptop nodig. Nu hou ik me hier niet heel erg mee bezig en vroeg me af of jullie een paar goede laptops of links hebben voor mij? O0

De laptop word gewoon gebruikt voor een paar programma's van school enz. dus hoeft geen zware game laptop te zijn :P en de prijs moet natuurlijk ook niet al te hoog zijn. Dacht zelf rond de 500 a 600 euro?

Dit zijn de minimale eisen:

- Windows 7

- Intel Pentium Dual Core P6000 (1.86 GHz, 3MB L2 cache, 1066MHz)

- 2 GB DDR3 geheugen (DDR2 maakt niet zo veel verschil toch?)

- 250 GB (5400 rpm)

- DVD/CD-rom lezer/brander

- 15.6 Inch beeldscherm

- Intel Graphics HD 128MB???

- Koptelefoon & Microfoon ingang

- 2.0 USB Poort(en)

Een betere pc binnen die prijs zijn ook welkom  ^-^

Alvast bedankt!

:-*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als je echt de beste prijs/prestatie-verhouding wilt voor rond dat budget, is de MSI CX620 de beste keuze. Zoals je ziet, kost hij echter wel 650 euro, dus iets boven je begrote budget.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Bedankt! Ziet er uit als een goed ding (:

Ik kijk nog even rond ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Actief:  

Heb gisteren nog even snel gekeken, heb twee goeie laptops gevonden.

- HP Compaq CQ61-445ED

- Toshiba Satellite L500-1ZP

Welke is de betere?

Ik wil de laptop naast normaal gebruik zoals internet, email etc ook graag er een paar games op zetten. Met welke laptop ben ik dan het beste uit? Misschien nog een alternatief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

nou die toshiba heeft een vele malen betere procesoor en een betere videokaart maar ik denk dat je betere een laptop kunt kiezen met een Intel GMA chipset als videokaart als je toch niet wilt gamen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Ja, maar ik wil er dus wel een paar goede games op kunnen spelen ;p

ik denk dat ik voor de Toshiba ga. qua gamen etc is die ook beter toch? Ik kan daarop COD MW 2 op low toch wel spelen bv?

Alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Actief:  

ja dat kan daar wel op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Ik had ook voor die toshiba gegaan (tussen die HP en toshiba) Maar ik had voor die van tom gegaan. Tis dan iets duurder, Maar je hebt er meer aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Mja, die MSI is op zowel CPU- als GPU-gebied een stuk beter. Voor 50 euro meer zou ik het wel weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • 2 weken later...

• Actief:  

Het model was niet meer leverbaar...

Nu opnieuw opzoek geweest kwam ik bij deze Toshiba uit; Toshiba Satellite Pro L65015F

Ziet er naar de specificaties gekeken goed uit, maar op internet nog weinig reviews, was benieuwd of je met de laptop/videokaart ook grotere spellen zoals COD MW2, GTA  en meer van dit soort spellen goed kunt spelen hierop. De laptop heeft een ATI Mobility Radeon HD 5650 HyperMemory

Zo te zien in de link kna je die games goed spelen toch?

Graag jullie mening over de laptop ofie goed is  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Actief:  

die laptop is wel duur voor zijn specificaties! :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

die laptop is wel duur voor zijn specificaties! :s

Hoezo? Leek mij wel goed, kan hem voor rond de 600 krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Actief:  

ik zie als ik op die link klik € 779,33 dus dat is wel duur kan je veel beter voor krijgen xD

als je ex btw kan krijgen zit je nog op 650 euro ongeveer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Kan hem toch echt voor 600 krijgen, maar mijn vraag of deze laptop goed is? En voor games kan ik die hier goed op spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

• Actief:  

Mja, op zich wel. Weet je zeker dat je hetzelfde model krijgt voor die 600 euro? Meestal is je videokaart dan weg en heb je een GMA-chipje of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Oke, maar games gaat dus wel zoals cod en gelijke games daaraan? Goede processor enzo. Anders hebben jullie nog eventueel een andere laptop die hier ongeveer gelijk aan is maar dan goedkoper, misschien betere videokaart enzo?

Post samenvoeging: augustus 22, 2010, 17:05:03

en deze dan? Komt die dichter in de buurt van prijs/kwaliteit verhouding?  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 188

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...