Spring naar bijdragen

Hoe pc games downloaden??

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste Forum leden..

Aangezien ik een nieuwe pc heb wil ik eens over gaan tot het downloaden van pc games!!

Ik heb alleen geen idee waar en hoe dit werkt.Films haal ik eigenlijk altijd via torrentz.com

alleen hoe gaat dit met een pc game??

Kan je die gewoon downloaden en direct spelen of moet je allerlei handelingen verrichten eer dat een game werkt?

Lees her en der dat er een crack?? nodig is

Kunnen jullie me een beetje op weg helpen aub.

En dan het liefst in jip en janneke taal want af en toe snap ik er helemaal niks van als ik ergens iets zit te lezen en aangezien ik geen wonder ben met een pc zou dit heel fijn zijn.

Alvast bedankt een ieder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142
  • Reacties 36
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Gelukkig weet je al hoe je moet downloaden. Je kan ook net als films je games via torrentz.com of the pirate bay halen. Als je ze hebt gedownload krijg je soms veel .rar-bestanden. Deze kan je uitpakken met Winrar!. Na het uitpakken krijg je een .iso-bestand. Deze moet je mounten (mounten is dat je pc denkt dat het spel in je pc zit maar dat is niet zo) met Daemon Tools. Als je het hebt gemount moet je in de iso de set-up starten. Die installeert het spel. Maar om de installatie te kunnen doen heb je vaak een serial nodig. Deze serial kan je maken met een programmaatje die er vaak bijzit. Als je deze serial hebt ingevoerd dan kan je verder met de installatie. Als deze klaar is moet je een crack plaatsen. Deze zit vaak ook in de iso. Een crack is zeg maar het bestandje wat het spel opstart en er voor zorgt dat het spel niet om een cd gaat vragen (want deze heb je natuurlijk niet  ;) ). Deze overschrijf je met het originele bestand dat normaal je spel opstart.

Ik hoop dat het lukt  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Bedankt zombymario.

jeetje dat is allemaal nogal niet wat,Ik hoop dat het me gaat lukken .

Oke dan dus gewoon waar ik films vandaan haal kan ik dus ook spelen vandaan halen,Dat downloaden komt dus wel goed..Nu alleen nog werkende krijgen.

Laat ik eerst maar eens een spel downloaden en dan proberen,Mocht het niet lukken laat ik het weten.

Voor zover alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Soms zit er bij een gedownload spel een NFO bestand waar precies in staat wat je moet doen, dit NFO bestand kan je openen met kladblok/wordpad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Nou daar ben ik dan weer..... >:(

Ik heb een spel gedownload,Nu wil ik dan daemon tools downloaden zoals hierboven vermeld.

Ik klik dus op daemon tool in het bericht maar dan na het kiezen van een locatie krijg ik de melding

..decoderen van inhoud mislukt.??? 

Geen idee dus,Heeft dit mischien te maken dat ik windows 7 heb of ?? ik heb dus gelijk geen idee.

Ik heb inmiddels wel het spel zo ver dat ik een iso bestand tevoorschij kan halen,maar nu de rest nog

Leren heeft zijn tijd nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

probeer het anders een met het programma : alcohol120% Dat werkt eigenlijk hetzelfde. Tis alleen een ander programma, Misschien werkt t daar wel mee O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Ben ik weer..

ben nu alweer bijna 2,5 uur bezig en ik snap er helemaal niks meer van.. :D :D :D

Heb geprobeerd dat Alcohol120 te downloaden,Maar of ik moet eerst een pc scan uitvoeren

en als ik dat dan doe krijg ik fout meldingen dat er een of ander bestand niet klopt of beschadigd is?????

Of als ik via google dat opzoek en download krijg ik dat het niet kan met de windows versie..

Ik heb windows 7 op deze pc.

Ik snap er helemaal niks meer van,is er niks simpelers voor deze leek als ik......... :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Actief:  

@ chevycaprice: Heb je deze Daemon Tools handleiding al eens geprobeerd of deze Alcohol120% handleiding al eens geprobeerd? Misschien helpen ze wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Ik heb beide via de handleiding geprobeerd (anders kom ik er helemaal niet uit :-\)

Maar als ik hem dan op de hardeschijf heb en ik wil hem daarna openen krijg ik de melding..

...Alcohol 120% is incompatibel net deze versie van windows,neem voor meer informatie contact op met alcohol120%...????????!!!!!!!!

dit is bij allebei de programma's zo...Geen idee wat ik fout doe of dat het aan het feit ligt dat ik windows 7 heb...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Daemon Tools en Alchohol... Ach ja, die programma's gebruik ik al jaren niet meer. Om het nog even gecompliceerder te maken: gooi zowel Daemon Tools als Alchohol eens van de schijf en probeer PowerISO. Die is zeker compatibel en werkt zeer intuïtief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Thankx Tom..

Ik heb nu inderdaad power iso erop staan...Alleen is er nog ergens een gebruiksaanwijzing :)

Liefst of in het nl of met mooie plaatjes erbij zodat ik ook weet hoe ik het moet gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Actief:  

Ik heb zelf niet echt een tut kunnen vinden in het NL en met plaatjes maar ik heb wel dit:

Hoe werkt Daemon Tools (in jouw geval Power ISO) / Power Iso?

1. Download het programma op www.daemon-tools.cc of www.poweriso.com (hoeft niet meer, net als stap 2 en 3, want je hebt al Power ISO als het goed is)

2. Installeer het

3. Na het installeren moet je meestal de pc opnieuw opstarten

4. Nadat je het opnieuw opgestart hebt, zie je rechtsonder in de systeembalk het icoontje van Daemon of PowerIso

5. Klik er op met de rechtermuisknop

6. Kies mount image

7. Zoek je spel (je .iso dus) op en open het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Nou,nou Ik wordt gek van mezelf  :-[

Ik snap er helemaal niks meer van,En het zal ozo simpel zijn. (spel heet trouwens sniper ghost warrior)

Maar goed ,Wat heb ik gedaan..

Rechts onderin poweriso met r muisknop geopend,Zie ik geen (kies mount image staan)

wel..Koppel image bestand aan speler....Dus ik hop gedaan...even wachten en geen idee wat er gebeurd maar is hij weg dus ik naar die virtuele dvd speler (L) zie ik nu bij staan sniper 2 starter

Dus klik klik dan krijg ik dat hij hem wil gaan installeren op de pc dus prima ga je gang...Even wachten...heel mooi nadat hij dus geinstalleerd is ga ik kijken op de harde schijf in het mapje en nu heb ik dit allemaal....

..Sniper ghost warrior      bestandsmap

..skidrow                          systeeminformatie

..sniper2 starter                poweriso file

..sr-sgw                            poweriso file

..sr-sgw                            winrar archief

Geen idee wat nu te doen.........alles wat ik doe het werkt niet..En het zal best makkelijk zijn maar tot nu toe kom ik er zonder jullie hulp blijkbaar niet uit  :'( :'( :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Actief:  

Heb je eventueel een screenshot als je IN je iso bent (dus waar je dus de set-up vind). En er zit vaak een .nfo of readme bij je download. Misschien kan je ff posten wat er in staat bij "Install Notes" of dergelijke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Enne... rustig maar, hoor. ;) Nadat je het één keer succesvol hebt gedaan, zul je er nooit meer problemen mee hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Eh sorry maar hoe maak ik een screenshot....

Ik denk van wel Tom,Dat was met films downloaden en omzetten en dan branden ook

daarbij ben ik ook perfect door dit forum geholpen en nu achteraf is het een makkie...Dus laten we ervan uitgaan dat ik dit straks ook helemaal snap....

Voel me alleen zo lullig dat ik het allemaal niet weet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Actief:  

Screenshot: Prt Scr, zit op je toetsenbord. Daarna plakken (ctrl v) in Paint en ergens opslaan. Vervolgens uploaden of (<500kb) hier direct als bijlage toevoegen via Extra Opties... als je een bericht maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Volgens mij is het gelukt....Hoop ik althans en uiteraard dat dit is wat jullie bedoelen.

Zo niet hoor ik het heel graag..

Post samenvoeging: augustus 06, 2010, 22:49:07

Hier is er nog een die staat in poweriso....

Ja een screenshot maken heb ik onder de knie O0

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Actief:  

Oke ik heb het nu gezien. Ik denk dat je op setup.exe moet klikken om hem te installeren (volgens mij had je het al gedaan dus je hoeft het niet weer te doen). Als je dat hebt gedaan zit in een het SKIDROW-mapje een .exe bestand (waarschijnlijk of sgw.exe) deze kopieer en plak je in je installatie map van je spel. Meestal C/Program Files/Naam van spel of uitgever/Eventuele 2de map. Dan klik je plakken. Nu zal windows vragen het bestand kopiëren en te vervangen, dan klik je op ja. Meestal staat dit ook in een readme.nfo (moet je openen met kladbloek) of in een readme.txt of dergelijke.

Ik hoop dat het nu wel lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Geloof dat ik er beter mee kan gaan stoppen  :-[ :-[ wordt er helemaal knetter gek van :s

Ik heb dus die setup.exe gedaan,dan gaat hij hem installeren (mijn geval externe harde schijf G)

dan pik ik hem op in G ,Als ik skidrow open krijg ik twee bestanden:skidrow.exe en sniper_x86.exe

beide naar het mapje in G gekopieerd (kreeg geen melding) en nu heb ik het als bijgevoegd bestand.

Druk ik zoals in bestand te zien op setup krijg ik een klein scherm van het spel en word er verteld dat hij deze wizard op de pc gaat zetten krijg de voorwaarden te zien  en wordt er gevraagd waar ik hem wil zetten dus weer op G maar zoals bijlage te zien blijft het allemaal hetzelfde.

Als ik al die bestandjes bekijk kan ik wel her en der een introductiefilmpje open en ook kijken

Maar het spel spelen wil me niet lukken....

Dit is het eerste maar denk gelijk het laatste spel wat ik gedownload heb,Wat een ellende zeg...

Weer bedankt allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Actief:  

Maar je zegt dat je hem op je HDD installeert. Ik denk dat je het beste hem gewoon op je pc zelf moet zetten. Dan heb je meeste kans dat die het doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Ja dacht ik heb een 1tb schijf dus zet ik hem daarop...

Maar hij is nu bezig hem op de C schijf te zetten.

Maar hoe start ik het spel eigenlijk of ben ik nog niet zover??

Maar eeehhh ga morgen weer verder hoor ben ik voor nu weer even zat,Zeker omdat het niet lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

• Actief:  

Nou als je hem dus hebt geïnstalleerd dan moet je die SKIDROW-mapje die sniper_x86.exe vervangen met het originele bestandje, dus het bestandje waarmee je hem normaal zou opstarten (moet je dus ff kijken waar die staat in je installatiemap).  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Volgens mij komen we er wel. :) Ik zou geen enkel programma op een andere schijf zetten dan waar je besturingssysteem ook op staat, zo lang je daar de ruimte hebt tenminste. Kan alleen maar extra problemen geven. Wat wel heel handig is, is dat je bijvoorbeeld al je downloads op de grote (externe) HDD zet. Dan heb je die altijd geback-upt staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ik hoop het Tom....Maar toe nu toe heb ik er een hard hoofd in.

Wat een handelingen allemaal,Is dit altijd zo moeilijk???

Maar goed ik heb hem nu op de C schijf staan en heb nu dus dit (zie bestand) wat moet ik nu doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 142

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...