Valcorb Geplaatst Augustus 1, 2010 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Augustus 1, 2010 Hallo, ik wil de poort 50005 op mijn router editen maar ik krijg een unautorized error, ik heb al een statisch ip adres gemaakt. (Ik heb een D-Link DI-524.) Ik kan inloggen (username admin geen pass), dan ga ik naar Advanced, naar onder scrollen dan klik ik op het 'delete 50005' knopje (om het daarna weer terug aan te maken), dan moet ik weer username invullen, dan weer en dan nog is. (Dus 3x invullen) Maar na de 3de keer krijg ik een Unauthorized error en is de poort niet gedeleted. Met 'Edit' heb ik hetzelfde probleem. Ik doe dit omdat de poort op het verkeerde static ip staat. Hoe kan ik het nu veranderen? Thx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie