miran102 Geplaatst Juli 29, 2010 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst Juli 29, 2010 hallo,jullie weten waarschijnlijk dat resurgence map pack voor mw2 uit is.echter moet ik 14 euro betalen om het te downloaden via psn. (ps3)nou heb ik een aantal video's gevonden op youtube met een link naar een programma, die genereert psn codes voor je.er zijn dus alleen maar positieve reacties, dus het werkt echt.maar als ik het wil downloaden komen die irritante surveys. kheb er 2 gedaan maar steeds wil het maar niet lukken.dus zou iemand die voor mij willen proberen te downloaden en het voor me te uploaden ?of een code genereren en het naar me sturen in een prive bericht.zou jullie dankbaar zijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Releases Geplaatst Juli 29, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 29, 2010 Dit soort dingen bestaan niet.Ga er voor de rest gaarne ook niet naar zoeken.Er is geen manier om xbox live codes te genereren ook niet voor PSN. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
miran102 Geplaatst Juli 30, 2010 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Auteur Delen Geplaatst Juli 30, 2010 haha dat is dan jammer he :sslotje ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie