Spring naar bijdragen

werking omgebouwde wii

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hee allemaal,

ik heb al een poos geleden mijn wii omgebouwd maar de werking snap ik niet helemaal van de spellen op dvd zetten en hoe ik ze moet spele.

ik heb een homebrew channel en een neogamma r8 b7 kanaal

(wat het inhoud heb ik geen idee van)

dus kan iemand me hier wat info over geven /\ ?

en ik heb al wat spellen gedownload maar nu krijg ik allerlij bestanden en allemaal winnrar bestanden en als ik die uitpak dan krijg ik een iso bestand k snap er niks meer van VEQw8z61 kan iemand mij vertellen wat ik hier mee moet doen???

of zou iemand me alles in een keer kunnen vertellen  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 11
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

Wat je al goed heb gedaan is dat je al die bestanden hebt uitgepakt heb met winrar en je hebt een iso-bestand. Dat iso-bestand moet je branden met Imgburn! op een DVD-R. Deze kan je met dat Neogamma Kanaal dan afdraaien (normaal kan dat niet). Met dat homebrew channel kan je allemaal andere applicaties afdraaien die je normaal niet kan afdraaien. Zoals: Gameboy emulator, een NES emulator, SNES emulator en USB-Loaders (programmaatjes om spellen van een USB te draaien). Ik hoop dat je het een beetje begrijpt en om die applicaties te downloaden die je alleen met homevrew channel kan afspelen kan je naar wiibrew.org gaan om ze daar te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

ok dat snap ik maar wat heb ik aan die smg1wii.r(cijfer) bestanden en welke optie moet ik hier gebruiken??? x0bTtdgn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 11

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

In die smg1wii.r(cijfer) zit het spel (de .iso dus). Als je die smg1wii.r(cijfer) niet uitpakt dan krijg je ook geen .iso. En volgens mij moet je voor het branden "Write image to disc" kiezen. En dan branden op een snelheid van 2x. Dan heb je het minst kans dat die het niet doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

ok bedankt dan weet ik tot nu toe genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 11

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...