paulanita Geplaatst Juli 21, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 21, 2010 Hallo; Ik zie net een oranje driehoekje,met de mededeling "mogelijk een netwerkconfiguratie problem. Hoe zou ik dat kunnen oplossen?. Wie kan mij helpen?. vr.gr. paulanita Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Marciej123 Geplaatst Juli 22, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juli 22, 2010 je zou kunnen proberen even je modem uit te zetten en dan 5 minuutjes later weer aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie