Spring naar bijdragen

New super mario bros


Gast marcbveld

volgens twilightnzb heeft new super mario bros een sav file met wereld 4 en 7  

  1. 1. volgens twilightnzb heeft new super mario bros een sav file met wereld 4 en 7

    • Ja
      0
    • Nee
      0


Aanbevolen reactie

Gast marcbveld

Allen,

Ben nieuw hier, ben marc uit bveld en zoek voor mijn zoon een sav file voor het spel new super mario bros. Ik heb zijn sav file weggegooid (was tot en met wereld 3) ... kan alleen nergens vinden. Het is voor een NDS i. Op twilight staat dat je daar de spellen kunt downloaden. heb ik gedaan met hulp van een collega (ben een nono op dat gebied), maar helaas is de sav een lege sav zonder werelden. Wie kan mij helpen.

Dank en groet,

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/18/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik vond hier een Mario Bros Save die helemaal uitgespeeld is: http://filetrip.net/f7863-New-super-mario-bros-save-file-complete-luigi-unlocked-1-0.html

Ik weet helaas niet of het een sav is voor USA of EU versie van het spel. Je kan het beste ff kijken of die het doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6.7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/25/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan ook nog kijken op www.cheathappens.com

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...