Spring naar bijdragen

NAS: Wat houdt het in?

Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik zoek wat meer informatie over een NAS, ik zoek iets wat waarmee ik centraal mijn downloads kan opslaan(want mijn pc wordt aardig traag), back-uppen, centraal kan printen(onze printer is niet draadloos) en ik hoorde dat een nas dit onder andere kan.

Kan iemand mij meer voor/nadelen van een nas noemen, en zeggen waar ik op zou moeten letten als ik er een zou aanschaffen?

bvd,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je Pc kan niet traag worden van je heel erg veel bestanden, dat is een fabeltje. Een NAS is een centraal punt in je huis waar je al je data op kan slaan. Zo kun je het bijvoorbeeld naar je pc's, mediacenters en zelfs tv's streamen. Ik denk echter dat jij geen NAS nodig hebt, tenzij je overal pc's in huis hebt waar jij je films op kijkt. Een externe harde schijf van een 1 TB is waarschijnlijk al genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
Gast depyromaan

Ik wil hem vooral voor media streamen en back-uppen gebruiken, externe harde schijven vind ik klote, ik heb er hier een van 1TB liggen, maar hij heeft het nooit goed gedaan(pc loopt erdoor vast, kan niet formatteren, wanneer het formatteren wel lukt duur het meer dan 24 uur, etc.), dus leek een nas me wel wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...