Spring naar bijdragen

Scene it Twilight op DSiXL

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

enige tijd geleden heb ik Scene it Twilight gedownload voor op de DSiXL. Alleen bij vragen waarbij een filmclip hoort krijg ik alleen een zwart scherm en loopt het spel vast. Ook bij het spel sing it krijg ik in plaats van een videoclip een zwart scherm. Ik heb een M3i zero kaart met 2 Gb SD en de laatste firmware. Ik heb ook Moonshell al gedownload, maar het helpt niets. Kan iemand mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb ook Moonshell al gedownload, maar het helpt niets. Kan iemand mij helpen?

Dat heeft ook geen zin. Moonshell is alleen gemaakt om media bestanden of te draaien.

Wat je kunt doen is je firmware updaten. Die kan je hier downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Ik heb de firmware gedownload maar dit haalt ook niets uit. steeds als hij een filmclip af zou moeten spelen wordt het scherm zwart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer eens deze te downloaden: 4827 - Scene It? Twilight (die 4827 is het ROM nummer). Volgens mij kan je hem vinden op rom-freaks.net (moet je zoeken naar 4827 en dan de bovenste).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...