'Robin Geplaatst Juli 18, 2010 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 18, 2010 Ik heb een paar vraagjes 1.Ik heb dat ipv6 van gratis nieuwsgroepen gebruikt, en ik heb nu verbinding. Nu wil ik dus bij server bij sabnzb dat van eweka invoeren. ik voer dit in: news.ipv6.eweka.nl Port: 119 Connections: 4 username: laat ik leeg Pass: laat ik leeg Nu geeft hij aan dat ik geen verbinding ermee heb oplossing? 2) Kun je met sabnzb meerdere nzb's downloaden want, bij mij loopt er maar 1 en ik heb 2 servers xsnews en newszilla maar alleen de 1e download loopt maar. oplossing? Iemand die me kan helpen alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
Zombymario Geplaatst Juli 18, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 18, 2010 1.Ik heb dat ipv6 van gratis nieuwsgroepen gebruikt, en ik heb nu verbinding. Nu wil ik dus bij server bij sabnzb dat van eweka invoeren. ik voer dit in: news.ipv6.eweka.nl Port: 119 Connections: 4 username: laat ik leeg Pass: laat ik leeg Nu geeft hij aan dat ik geen verbinding ermee heb oplossing? De IPv6 Eweka server is sinds 30 januari gesloten. Dus deze doet het bij niemand. Of deze word nog herstart is nog niet duidelijk. 2) Kun je met sabnzb meerdere nzb's downloaden want, bij mij loopt er maar 1 en ik heb 2 servers xsnews en newszilla maar alleen de 1e download loopt maar. oplossing? Geen enkele newsreader kan meerder bestanden gelijk downloaden. Ik weet niet precies waarom maar ik weet wel dus dat geen enkele newsreader dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
'Robin Geplaatst Juli 18, 2010 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juli 18, 2010 oke dus als ik 3 nzb's download moet ik 3 servers hebben? ps nog enkele aan te bevelen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
Zombymario Geplaatst Juli 18, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 18, 2010 Nee, sorry als het fout het begrepen maar ik bedoelde dat als je 4 downloads 'opgeeft' in SABNZB of welke andere newsreader dan download die de eerste en als de klaar is dan de 2de en dan de 3de en enzovoort. En voor een goede server moet je ff in het full mem kijken want daar staat misschien nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie