Gast kaasaanfiets Geplaatst Juni 1, 2005 Delen Geplaatst Juni 1, 2005 hoi ik heb een probleempje ik zit vast ik heb die binaries al wel maar als ik daar dubbel op klik gaat hij iets downloaden die lijst denkik maar daarna zegt hij connection failt en ja ik heb alles wel goed ingevult ik weet alleen niet of ik ook inlog gegevens moet invullen ? ik zit bij wanadoo weet iemand wat er aan de hand is? gvd 50kb voor een plaatje? hoe wil ik ooit zulke lullige kleine pic\'s maken hehe damn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie