Gast h.vanlieshout Geplaatst Mei 16, 2006 Delen Geplaatst Mei 16, 2006 ik kan de ondertiteling niet branden van een torrent-film op dvd. Dit doe ik met nerovision express se. De optie voor het engels is aanwezig, en heb ik op de computer gezien. Toch krijg ik die er niet bij. Wie weet hoe het moet? Hans van Lieshout Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Mei 16, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 16, 2006 volgens mij kun je met nero geen ondertiteling branden!! Althans niet zo dat deze ook correct in de film wordt weergegeven!! nu weet ik niet of de subs in de download zitten of niet maar als dat niet het geval is kun je HIER KLIK KLIK een kijkje nemen!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie