Spring naar bijdragen

Harddiskrecorder kopen

Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik ben op zoek naar een harddiskrecorder, ik heb er bij mij in de buurt al een paar mooien gezien, maar ik zoek eigenlijk nog wat extra informatie(of keuzes) voor ik besluit welke ik ga kopen.

Mijn vraag is:

Ik heb in mijn tv een CI+ module van ziggo zitten voor digitale televisie, wat moet de recorder ondersteunen om via de module op te nemen, of gaat dit automatisch(=welke moet ik halen om bv. HD zenders op te nemen), of is dit niet mogelijk?

mvg,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heey

ik heb een beetje gegoogled, en ik heb dit gevonden http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=25977 misschien heb je er wat aan.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841
Gast depyromaan

Ik heb het een beetje doorgelezen, en wat ik eruit wijs kan worden is dat ik er apart een decoder bij zou moeten kopen, ik heb ff op internet gekeken wat zo'n ding kost: Minimaal 300 euro(nieuw), das me wel te duur, maar als iemand anders een andere oplossing weet, dan zou dat mooi zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Heb je digitale televisie? Dan is het zo gepiept door even contact op te nemen met je provider. Heb je dat net, dan kan het lastig worden. Je moet namelijk wel een tv-out op je tv hebben zitten waar je tv de signalen naartoe kan sturen en opslaan.  Heb me er niet in verdiept, dus meer kan ik je niet vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
Gast depyromaan

Ik heb wel digitale televisie van ziggo, ik mail ze anders vandaag of morgen er wel even over, ik weet niet of het van belang is, maar ik heb een Samsung LE32B650

Ik heb volgensmij ooit ergens op mijn tv iets gezien over het installeren van recorders.

Maar even inhakend op de reactie van Jeroen:

Maakt het als ik digitale televisie heb niet uit wat voor recorder ik neem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Jawel, maar bij digitale televisie slaat hij de programma's vanaf je tv-signaal op in je harddiscrecorder. Als je een externe koopt, dan sluit je hem aan op je televisie. Het beste is dus om een nieuwe digitale ontvanger aan te vragen bij Ziggo met een Harddiskrecorder, volgens mij ben je dan ook nog eens goedkoper uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Lijkt me een prima recorder. Maar volgens mij krijg je hier problemen mee. Ik lees op internet dat digitale ontvangers en digitale recorders niet goed samen gaan. Zo kun je geen digitale televisie opnemen in veel gevallen. Vandaar dat het eigenlijk bijna altijd in je digitale ontvanger ingebouwd zit. Ik heb verder geen idee hoe en wat er precies bij komt kijken. Op de Ziggo site vind je ook geen informatie over een extra digitale ontvanger met digitale recorder te kunnen kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
Gast depyromaan

Ik heb ziggo een mailtje gestuurd over wat voor recorder/decoder ik nodig heb en wat dit ongeveer kost, als ik een reactie terug heb laat ik dit zsm weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...